Ce cuvinte avem pentru tine:
‹‹dublu click pe cuvinte şi află mai multe!››
- Webcontent aa Oricât de mult ai investi în grafica site-ului tău, nu uita să îi adaugi şi cuvintele potrivite!
- Veni, Vidi, Cumpără? Degeaba atragi trafic pe site dacă nimeni nu te sună să te întrebe "cu cât dai?". Degeaba ai sute de clickuri pe minut dacă nimeni nu comandă!
Ai de gând să faci un site "beton" cu animaţie de ultimă generaţie? Nu uita de texte, de mesaje, de adevăratul conţinut al unei pagini web: cuvintele cu care poţi să ţii un vizitator pe site şi mai ales să îl convingi să acţioneze sau să te adauge în "Favorites" pentru a reveni la tine atunci când se decide să cumpere.
Nu facem webdesign dar facem webcontent! Adică texte!
Nu ai bani de un site cu flash, web 2.0 sau alte noutăţi de acest gen? Te putem ajuta să îţi construieşti un site eficient, bazat pe cuvinte. Pe ceea ce poţi să spui despre tine şi despre produsele tale.
Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro.
- Veni, Vidi, Cumpără? Degeaba atragi trafic pe site dacă nimeni nu te sună să te întrebe "cu cât dai?". Degeaba ai sute de clickuri pe minut dacă nimeni nu comandă!
- Newsletter Cum să îi ţii pe toţi în priză? Cum să îi faci pe cei care ţi-au
bătut la uşă, ţi-au trecut pragul sau ţi-au dat click pe site să vină şi
altă dată?- Altă dată...adică atunci când sunt hotărâţi să cumpere. Cum faci să nu te uite după primul click, sau după ce au cumpărat prima dată? Newsletter-ul este unul din răspunsuri.
Lucruri noi, lucruri ştiute dar uitate sau oferte speciale. Însă dacă te hotărăşti să o faci, trebuie să o faci bine! Nu este loc de jumătăţi de măsură. Pentru că rişti mai mult să strici decât sa câştigi. Ai nevoie de cineva care să îţi "producă" textele pentru newsletter-ul tău?
Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro.
- Altă dată...adică atunci când sunt hotărâţi să cumpere. Cum faci să nu te uite după primul click, sau după ce au cumpărat prima dată? Newsletter-ul este unul din răspunsuri.
- Packaging Ambalajul este un loc numai bun să spui mai multe despre
tine, despre produsul tău.- Pe lângă logo, date tehnice sau alte informaţii ce trebuie neapărat să existe acolo, de ce să nu foloseşti spaţiul de pe ambalaj (dacă mai este loc) şi pentru a oferi alte informaţii, utile pentru cumpărător? De exemplu ... ce alte moduri de a fi folosit produsul respectiv există? Sau reţete exotice. Sau moduri de întreţinere.
Depinde de produs. Cu siguranţă, clientii tăi vor aprecia.
Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro.
- Pe lângă logo, date tehnice sau alte informaţii ce trebuie neapărat să existe acolo, de ce să nu foloseşti spaţiul de pe ambalaj (dacă mai este loc) şi pentru a oferi alte informaţii, utile pentru cumpărător? De exemplu ... ce alte moduri de a fi folosit produsul respectiv există? Sau reţete exotice. Sau moduri de întreţinere.
- Concursuri cu Premii, Promoţii Nu este nimic mai plăcut decât să oferi
ceva. Un cadou, un premiu sau un bonus, oricât de mic.- Însă scopul unei promoţii nu este numai de a oferi. Scopul este de a obţine. Clienţi. Şi nu doar atât . Nu uita de Informaţii. Despre cei care participă la câştigarea premiilor pe care le pui la bataie . Este un trade off. Tu oferi dar trebuie să ştii să ceri. Şi mai ales ce să ceri şi cât să ceri.
Şi nu în ultimul rând, orice promoţie are în spate un mecanism, reguli şi mijloace de interacţionare. Nu le lăsa la voia întâmplării. Comunică corect şi vei obţine maxim din promoţia ta.
Dacă ştii ce să oferi dar încă nu te-ai hotărât ce să ceri şi cum să comunici ceea ce ceri, sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro.
- Însă scopul unei promoţii nu este numai de a oferi. Scopul este de a obţine. Clienţi. Şi nu doar atât . Nu uita de Informaţii. Despre cei care participă la câştigarea premiilor pe care le pui la bataie . Este un trade off. Tu oferi dar trebuie să ştii să ceri. Şi mai ales ce să ceri şi cât să ceri.
- Reduceri, Discounturi– Time for Sale! Orice bun antreprenor ştie că
promoţiile aduc vânzări. Dar cum să gândeşti promoţii care...- să îţi aducă cel mai mare număr de clienţi sau notorietate cu investiţia minimă? Chiar este necesar să scazi preţul cu 40 %? Îl mai poţi aduce la valoarea iniţială fără să scadă vânzările?
O promoţie poate fi o armă cu două tăişuri şi trebuie manevrată cu atenţie. Care este cea mai bună cale de urmat? Poate chiar cea nebătătorită.
Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro. Te putem ajuta să integrezi în campaniile tale de reduceri mecanisme promoţionale care să genereze nu doar efecte imediate ci şi rezultate pe termen lung!
- să îţi aducă cel mai mare număr de clienţi sau notorietate cu investiţia minimă? Chiar este necesar să scazi preţul cu 40 %? Îl mai poţi aduce la valoarea iniţială fără să scadă vânzările?
- SMS text 160 de litere sau cifre. Uneori o adevărată bătaie de cap, chiar şi
pentru un jucător bun de scrabble!- Pentru că în 160 de caractere trebuie să atragi, să propui, să promiţi, să oferi, să fii concis dar explicit...toate în acelaşi timp. Ufff... Greu nu-i aşa?
Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro. Îţi vom propune 160 de caractere pentru campania ta de SMS.
- Pentru că în 160 de caractere trebuie să atragi, să propui, să promiţi, să oferi, să fii concis dar explicit...toate în acelaşi timp. Ufff... Greu nu-i aşa?
- Scrisori de vânzare Ce ai dori să facă cel mai bun om de vânzări? Cu
siguranţă, să se multiplice!-
Ei bine... nu am inventat clonarea, dar ... chiar este posibil! Acolo unde forţa ta de vânzări nu poate să ajungă, o scrisoare poate avea rezultate la fel de bune.
Decizia de cumpărare este un proces complex şi uneori de durată. De cele mai multe ori este costisitor ca un om de vânzări să caute, să identifice, să comunice şi să revină de ori de câte ori este nevoie pentru ca un prospect să fie transformat în client.
Parte din această muncă, cu costuri evident mai mici poate fi preluată de comunicarea la distanţă. O scrisoare de vânzare poate fi la fel de convingătoare. În schimb trebuie să fie atractivă, pentru a fi deschisă şi citită, targetată pentru a fi relevantă, şi explicită, spunând ceea ce un om de vânzări ar spune faţa-în-faţă cu potenţialul cumpărător.
Rolul unei scrisori de vânzare nu este neapărat de a înlocui departamentul de vânzări (deşi pentru anumite produse este posibil) ci mai ales de a îi eficientiza activitatea.
Vrei să ştii cum? Vrei să încerci? Vrei să testezi? Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro.
-
Ei bine... nu am inventat clonarea, dar ... chiar este posibil! Acolo unde forţa ta de vânzări nu poate să ajungă, o scrisoare poate avea rezultate la fel de bune.
- E-mailing Rapid. Dar nu întotdeauna simplu. Ieftin. Dar nu mereu eficient.
-
Viteza este avantajul cheie. Nu înseamnă însă că trebuie să uiţi de regulile de bază ale comunicării la distanţă. Nu înseamnă că volumul trebuie să înlocuiască calitatea. Probabil cel mai ieftin şi la îndemână mod de a trimite mesaje. Dar dacă nu este folosit corect, cu ce te ajută să trimiţi 1,000 de emailuri pe secundă dacă toate sunt şterse fără a fi deschise?
Text? Text şi linkuri? Linkuri şi poze? Greu de spus care este varianta cea mai bună? Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro şi noi îţi putem propune câteva variante de test.
-
Viteza este avantajul cheie. Nu înseamnă însă că trebuie să uiţi de regulile de bază ale comunicării la distanţă. Nu înseamnă că volumul trebuie să înlocuiască calitatea. Probabil cel mai ieftin şi la îndemână mod de a trimite mesaje. Dar dacă nu este folosit corect, cu ce te ajută să trimiţi 1,000 de emailuri pe secundă dacă toate sunt şterse fără a fi deschise?
- Pliante, Broşuri, Cataloage, Ebooks Un headline bun poate face
dintr-un ad de presă sau o reclamă TV o mică vedetă în lumea
publicităţii.- Va smulge aplauze. Dar un headline pus pe un catalog sau o broşură care poartă sigla firmei tale trebuie să aibă mai mult decât aerul de vedetă. Ştii de ce? Pentru că un headline cu adevărat bun este cel ce va fi citit şi-l va determina pe cel care citeşte să absoarbă toate detaliile scrise pe acea hârtie. Şi nu numai. Un headline şi un text bun trebuie să îl facă pe acesta să pună mâna pe telefon şi să ceară mai multe informaţii. Din acel moment ai un nou client!
Un text bun poate da valoare pliantelor şi broşurilor tale . Mai exact valoarea unor noi clienţi!
Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro şi vom căuta un text bun pentru tine!
- Va smulge aplauze. Dar un headline pus pe un catalog sau o broşură care poartă sigla firmei tale trebuie să aibă mai mult decât aerul de vedetă. Ştii de ce? Pentru că un headline cu adevărat bun este cel ce va fi citit şi-l va determina pe cel care citeşte să absoarbă toate detaliile scrise pe acea hârtie. Şi nu numai. Un headline şi un text bun trebuie să îl facă pe acesta să pună mâna pe telefon şi să ceară mai multe informaţii. Din acel moment ai un nou client!
- Texte pentru invitaţii Locaţia perfectă? Sonorizare excelentă? Momentul
ideal sau o temă la modă? Sunt punctele forte ale unui eveniment,
dar..- nu uita cum şi pe cine inviţi să participe. Mesajul pe care îl folosesti pentru a îi convinge pe cei pe care vrei să îi ai drept invitaţi la evenimentul pe care îl organizezi, poate face diferenţa.
Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro şi noi vom căuta cuvintele care să iţi umple sala!
- nu uita cum şi pe cine inviţi să participe. Mesajul pe care îl folosesti pentru a îi convinge pe cei pe care vrei să îi ai drept invitaţi la evenimentul pe care îl organizezi, poate face diferenţa.
- Feedback/Formulare de răspuns Ceea ce încerci tu să comunici nu
este, uneori, nici pe departe ceea ce clientul sau prospectul tău
înţelege.- Trist, nu-i aşa? Dar nimic mai adevărat. Pentru că fiecare percepe informaţia într-un anumit context. Ceea ce tu crezi că este important, pe celălalt nu îl interesează. Ceea ce tu ignori să spui ar putea face de multe ori diferenţa. Ce îţi rămâne de făcut? Să asculţi. Şi mai mult, să întrebi pentru a ţi se spune cât mai multe. Însă a "întreba" poate fi uneori mai dificil decât a "asculta". Mesajul prin care doreşti să generezi feedback trebuie ales cu atenţie. Întrebările pe care le pui, variantele de răspuns pe care le oferi, orice detaliu contează.
Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro şi putem discuta despre mecanismul de feedback de care ai nevoie!
- Trist, nu-i aşa? Dar nimic mai adevărat. Pentru că fiecare percepe informaţia într-un anumit context. Ceea ce tu crezi că este important, pe celălalt nu îl interesează. Ceea ce tu ignori să spui ar putea face de multe ori diferenţa. Ce îţi rămâne de făcut? Să asculţi. Şi mai mult, să întrebi pentru a ţi se spune cât mai multe. Însă a "întreba" poate fi uneori mai dificil decât a "asculta". Mesajul prin care doreşti să generezi feedback trebuie ales cu atenţie. Întrebările pe care le pui, variantele de răspuns pe care le oferi, orice detaliu contează.
- Prezentări, Mape de prezentare Ce laşi în urma ta în afara unei cărţi de
vizită, când te întâlneşti cu un potenţial client?-
Evident, impresii, păreri, idei. Însă rişti ca acestea
să se şteargă destul de uşor din mintea celui cu care ai discutat dacă nu
îi oferi şi un “hard copy” al prezentării pe care tocmai ai făcut-o.
Ce face compania ta, care sunt atuurile, experienţa...sunt doar câteva din
întrebările la care o prezentare sau o mapă de prezentare trebuie să ofere
răspunsuri. Nu neglija nici aspectul, şi mai ales cuvintele folosite.
Dacă nu ai încă o astfel de mapă de prezentare pentru compania ta, contactează-ne la telefon 0721 065 348 sau scrie-ne pe email la office@atelieruldecuvinte.ro Power Point-ul este prietenul nostru!
-
Evident, impresii, păreri, idei. Însă rişti ca acestea
să se şteargă destul de uşor din mintea celui cu care ai discutat dacă nu
îi oferi şi un “hard copy” al prezentării pe care tocmai ai făcut-o.
Ce face compania ta, care sunt atuurile, experienţa...sunt doar câteva din
întrebările la care o prezentare sau o mapă de prezentare trebuie să ofere
răspunsuri. Nu neglija nici aspectul, şi mai ales cuvintele folosite.
- Word of mouth “Those days are gone”. Mai precis, zilele in care TV-ul,
Presa, Radioul influenţau decizia de cumpărare mai mult decât orice
altceva.- Este vremea în care ne uităm pe net, citim bloguri, căutăm review-uri, păreri şi experienţe . Abia apoi luăm decizii. "Word of Mouth" altfel spus, plecăm urechea la părerea altora. Poţi urmări sau poţi influenţa cum este văzut produsul pe canalele de comunicare ale noii generaţii. Facebook sau Twitter? Blogul companiei sau comentarii pe on-line-ul de specialitate? În ziua de azi nu ai voie să ignori “noul val” al comunicării!
Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro
- Este vremea în care ne uităm pe net, citim bloguri, căutăm review-uri, păreri şi experienţe . Abia apoi luăm decizii. "Word of Mouth" altfel spus, plecăm urechea la părerea altora. Poţi urmări sau poţi influenţa cum este văzut produsul pe canalele de comunicare ale noii generaţii. Facebook sau Twitter? Blogul companiei sau comentarii pe on-line-ul de specialitate? În ziua de azi nu ai voie să ignori “noul val” al comunicării!
- Campanii AdWords Ne place sau nu ne place, când vine vorba de
prezenţa on-line, trăim în era Google.- Şi ar trebui mai mult să ne placă. Deoarece Google nu este
doar un motor de căutare ci este şi o adevărată maşinărie de publicitate.
Cât de multe ştie Google despre tine? Cât de sus apari în căutari? Ce
cuvinte cheie trimit potenţialii clienţi către paginile tale web? Sunt
întrebări la care este bine să fii pregătit să răspunzi. Şi mai mult, te
poti gândi să fii pro-activ pe Google. Cum? Cu reclamele Adwords. Îţi poţi
crea propriile campanii. Poţi testa şi poţi urmări ce pagini din site-ul tău
sunt cele mai productive. Poţi cheltui exact cât doreşti. Poţi face multe
de fapt. Singura regula? Să te încadrezi în 25+35+35. Adică
numărul de caractere pe care reclamele Adwords te lasă să le foloseşti
pentru promovarea paginii tale web.
Pare complicat? Contactează-ne la telefon 0721 065 348 sau scrie-ne pe email la office@atelieruldecuvinte.ro Şi cu siguranţă vom veni cu câteva propuneri interesante. Şi mai mult, te putem ajuta să implementezi şi să scoţi cât mai mult din campaniile tale!
- Şi ar trebui mai mult să ne placă. Deoarece Google nu este
doar un motor de căutare ci este şi o adevărată maşinărie de publicitate.
Cât de multe ştie Google despre tine? Cât de sus apari în căutari? Ce
cuvinte cheie trimit potenţialii clienţi către paginile tale web? Sunt
întrebări la care este bine să fii pregătit să răspunzi. Şi mai mult, te
poti gândi să fii pro-activ pe Google. Cum? Cu reclamele Adwords. Îţi poţi
crea propriile campanii. Poţi testa şi poţi urmări ce pagini din site-ul tău
sunt cele mai productive. Poţi cheltui exact cât doreşti. Poţi face multe
de fapt. Singura regula? Să te încadrezi în 25+35+35. Adică
numărul de caractere pe care reclamele Adwords te lasă să le foloseşti
pentru promovarea paginii tale web.
Atelierul de cuvinte
0733.814.711
office@atelieruldecuvinte.ro
"Don't sound like an engineer talking to another engineer. Keep it short and sweet. Say what you need to and no more."
37signals